poniedziałek, 6 lutego 2017

Jarmuż- moja koktajlowa miłość

Ach, wiedziałam! Wiedziałam, że jak zacznę miksować to na dobre. Dzisiaj zielony, szalony, zdrowy mix. Jarmuż z owocami. Jarmuż jest dla mnie warzywem trudnym. Nie bardzo wiem jak go przygotować aby było smacznie. Co tu dużo mówić, przyznaję bez bicia - zawsze jak kupowałam jarmuż to liście jego żółkły w mojej lodówce. Może zrobiłam ze dwa razy chipsy? Może raz zblanszowałam go jako dodatek do obiadu... ? No dobra, miksowałam go, ale nie pamiętam już z czym go złączyłam, pamiętam, że smakował chyba tak samo jak za czasów PRL-u dzieciakom szpinak na szkolnej stołówce.
Na jarmuż za to ciągle jestem w domu namawiana, wciąż słyszę, że chipsy z jarmużu są spoko (moje były spalone), kupmy jarmuż.... zróbmy jarmuż. Tylko co ja mam zrobić z tego jarmużu? Jakieś pomysły?! Tylko łatwe, łatwe i łatwe!








Przygotuj:
3 duże liście jarmużu, lub opakowanie poszarpanych liści (z Lidla chyba)
1 duża gruszka, bardzo dojrzała
1 lub 2 banany (zależy czy lubisz gęste smoothie czy takie o lżejszej konsystencji)
sok ze świeżo wyciśniętych pomarańczy
kilka listków mięty

Zmiksuj.

Pij.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz